Informácie zverejené na základe § 42 ods. 1 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách (ďalej „Zákon“) v spojení s čl. IV. bod 2 ods. 1 Všeobecného povolenia č. 1/2014 vydaného Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
Tieto informácie sú zverejňované spoločnosťou E-MAX INTERNET & IT s.r.o. na základe § 42 ods. 1 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách (ďalej „Zákon“) v spojení s čl. IV. bod 2 ods. 1 Všeobecného povolenia č. 1/2014 vydaného Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
1.Identifikačné údaje Poskytovateľa
Obchodné meno: E-MAX INTERNET & IT s.r.o.
Sídlo: Cukrovarská 2, 07501 Trebišov
IČO: 36 659 142, IČ DPH: SK 2022222752, Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice, odd. Sro, Vložka číslo: 18502/V
2. Rozsah ponúkaných služieb
Spoločnosť E-MAX INTERNET & IT s.r.o. poskytuje širokú škálu elektronických komunikačných služieb. Podrobnosti o ponúkaných službách sú k dispozícii v Zákazníckom
centre a na webovom sidle www.e-max.sk, v hlavnom menu INTERNET, DIGITÁLNA TELEVÍZIA, TELEFÓN a SLUŽBY.
3. Štandardné zmluvné podmienky
Štandardné zmluvné podmienky sa nachádzajú vo Všeobecných podmienkach, ktoré boli vydané v súlade so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických
komunikáciách v znení neskorších predpisov. Minimálna doba trvania zmluvného vzťahu medzi E-MAX INTERNET & IT s.r.o. a zákazníkom je v prípade uzavretia zmluvného vzťahu na dobu
neurčitú podľa Všeobecných podmienok 3 kalendárne mesiace.
4. Štandardné ceny
Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby, servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných
štandardných
zľavách, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, dostupné v cenníku na tejto webovej stránke v hlavnom menu INTERNET, DIGITÁLNA
TELEVÍZIA, TELEFÓN a SLUŽBY.
5. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach.
6. Druhy ponúkaných servisných služieb
Poskytovateľ neponúka žiadne servisné služby okrem služieb spojených s odstránením porúch pripojenia k internetu a digitálnej televízii a servisu koncového zariadenia
zakúpeného/prenajatého od Poskytovateľa, prípadne partnerskej organizácie Poskytovateľa.
7. Mechanizmy na urovnanie sporov
Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
8.Informácie o postupoch zameraných na meranie a riadenie prevádzky
Informácie o postupoch uplatňovaných spoločnosťou E-MAX INTERNET & IT s.r.o., zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa
naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb, ak sú uplatňované vo vzťahu k príslušnej službe, sú uvedené
vo Všeobecných podmienkach a v Cenníku poskytovaných služieb.
9. Informácie o produktoch a službách určených pre zdravotne postihnutých účastníkov
E-MAX INTERNET & IT s.r.o. pristupuje rovnako k všetkým skupinám zákazníkov bez rozdielu. Služby vrátane všetkých ich výhod a benefitov môžu využívať všetci naši
zákazníci.
Zákazníci so zdravotným postihnutím sa na nás môžu obracať s individuálnymi žiadosťami.
10. Informácie o kvalite služieb
Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb spoločnosti E-MAX INTERNET & IT s.r.o. sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a v Cenníku
poskytovaných služieb pre vybraný produkt.
11. Informácie o právach súvisiacich s univerzálnou službou, službe prezentácie identifikácie volajúceho a službe zamedzenia prezentácie identifikácie
volajúceho.
E-MAX INTERNET & IT s.r.o. nie je poskytovateľom univerzálnej služby.
12. Informácie podľa prílohy č. 2 Všeobecného povolenia č. 1/2014
Kvalitatívne parametre pripojenia ako napríklad maximálna prenosová rýchlosť smerom k užívateľovi/od užívateľa sa nachádzajú v Cenníku poskytovaných
služieb pre
vybraný produkt. Poskytovateľ neuplatňuje výšku mesačných dátových limitov (FUP) a neblokuje žiadnu službu.
13. Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr
Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr sú uvedené vo Všeobecných podmienkach. Štandartne sa používa politika upozornenia zákazníka
na nezaplatenú faktúru dostatočný čas pred blokovaním služieb.
14. Bez poplatku informácie
Pre informácie ohľadom nákladov aj pre iné poskytované služby sú zákazníkom k dispozícii naši pracovníci, ktorých možno kontaktovať telefonicky alebo mailom
prostredníctvom kontaktov dostupných na uvedenom odkaze: Kontakt